شما اینجا هستید:

درباره ما

شرکت صنایع غذایی توسعه شهد توتیا (سهامی خاص)

شرکت شهد توتیا در شهرستان خوی واقع در استان آذربایجان غربی از سال 1355 فعالیت خود را آغاز نموده است و محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع بیسکویت ،کراکر، ویفر ، ویفر شکلاتی ، مارشمالو، آبنبات، تافی و لواشک است. تمامی محصولات تولیدی این شرکت دارای استاندارد ملی ایران بوده و تحت نظارت سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت با نشان حلال تولید می گردد که نقش سازنده در سلامت جسمانی جامعه با تولید محصولات سالم را دارد.

 گروه صنایع غذایی شهد در طول حیات پر بار خود توانسته است با برخورداری از سرمایه های ارزشمند انسانی و بهره برداری از فناوری پیشرفته و تخصصی با نوآوری در فرآیند تولید و رعایت استانداردهای زیست محیطی تحول بنیادین در صنایع غذایی کشور بوجود آورد که ثمرات ارزشمند این سرمایه گذاری ها و حرکت پویا در رونق صنایع کشور کاملا” متجلی است.

این شرکت دارای واحد تحقیق و توسعه (R&D) می باشد لذا خلاقیت، تنوع و ارتقاء کیفی محصولات را سرلوحه قرار داده است و از نظر کیفیت و مرغوبیت تولید قادر است با معتبرترین تولیدکنندگان جهانی رقابت نماید و ارتباط مستحکم با مشتریان ، تحقیق و تفحص مداوم، نوآوری و خلاقیت، در دسترس بودن کالا، ایجاد و ارتباط مستمر با محافل و مراکز علمی و تحقیقاتی از دیگر عوامل مهم در این مجموعه صنعتی بوده است.

در مجموع سعی گروه صنایع شهد بر این است که در چارچوب راهبرد کلان توسعه صادرات ضمن راهیابی به بازارهای جدید پیوند خویش را با مشتریان و مصرف کنندگان دربازارهای هدف از طریق توجه به نیازها و سلایق آنان عمیق تر ساخته و محصولات خود را به بهترین کیفیت و قیمت های مناسب و قابل رقابت عرضه نماید.

بدین ترتیب شرکت توسعه شهد توتیا با ایجاد اشتغال در منطقه جغرافیایی احداث شده، مصمم تر از همیشه و با تکیه بر تجربیات گرانبهای سالیان گذشته مشارکت فعالی در رونق بخشیدن به اقتصاد ملی ایران داشته باشد که کیفیت و مشتری مداری شعار همیشگی این واحد صنایع غذایی بوده است.

 

“ما براین باوریم که موفقیت و پیشرفت همراه با حفظ اصول، پایداری و اخلاق مداری، دست یافتنی است.”

4011410

– اطمینان از رعایت استانداردهای ملی ایران
– تولید محصولات با نشان حلال تحت نظارت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت
– انطباق مستمر با آخرین استانداردهای بهداشتی

ما به سلامت فرآیند تولید و مشتری‌مداری متعهد هستیم و به همین دلیل، تمامی محصولاتمان طی بررسی‌های کیفیت و مراحل قرنطینه، به دست مصرف‌کنندگان می‌رسند. توزیع گسترده در سراسر کشور و حضور در بازارهای بین‌المللی، از جمله صادرات به کشورهای همسایه و قاره افریقا، از مهم‌ترین دستاوردهای ماست.

– بهبود دائمی کیفیت و ایمنی محصولات
– افزایش رضایت‌مندی مشتریان
– گسترش در بازارهای موجود و کشف بازارهای جدید
– تمرکز بر تحقیق و توسعه برای پیشبرد نوآوری و سودآوری

ما در تقویت برند و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته به منظور ایجاد تمایز محصولات و نوآوری‌ها بیشتر، و همچنین تحکیم جایگاهمان در بازارهای داخلی و بین‌المللی مصر هستیم. مدیریت شرکت شهد توتیا، با اعتقاد و پایبندی به این اصول و با تعهد به اجرای مؤثر GMP، در خدمت رشد و پیشرفت همه‌جانبه اقتصاد ملی و اشتغال‌زایی است.

                                                                                                                            چارت سازمان

شرکت صنایع غذایی شهد توتیا، از سال 1355، در خوی واقع در استان آذربایجان غربی احداث شده است، ما به تولید محصولات غذایی کیفیت‌بالا می‌پردازیم. محصولات ما با ارائه انواع بیسکویت‌های ساده و کرم‌دار، تافی، آبنبات و شکر بسته‌بندی میباشد.محصولات ما با برندهای توتیا، فاون و برونن شناخته شده است و روانه بازار می شوند.

ملکی– مدیر تولید

                                                شرکت صنایع غذایی توسعه شهد توتیا (سهامی خاص)

افتخارات ما